zaniichan

Direktlänk till inlägg 20 juli 2014

dessa tre dagar <3

Av zanii chan - 20 juli 2014 18:05

för två dagar sedan så var vanessa komma hos mig och vi sov över tredje dagen i rad.
Vi skulle ha skräck maraton men det blev bara en skräck film och en tonårsfilm och sedan var vi inne i chattroulette och träffade en massa roliga människor hahahha. Vi var ensamma hemma hela natten för mina syskon var och festade och som sagt lina föräldrar är i Turkiet. Vi skrattade så himla mycket.
Igår var vanessa fortfarande hos oss till kvällen och vi tittade på film och övriga saker.
Idag vaknade jag ganska sent och jag och mina systrar åkte hem till en av mina systrars bästa vän och var där en liten stund, sedan gick vi och handlade mat och varor osv. Intressanta dagars hahah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanii chan - 9 augusti 2014 14:52

Hej svej, idag träffade jag azzi och vi skulle åka till kungstorget för att leta upp där yohio ska sjunga 15 augusti. När vi skulle till spårvagnen var det två tjejer som delade ut loka crush gratis och vi tog en varsin. Vi satte oss i spårvagne...

Av zanii chan - 24 juli 2014 22:34

Jag ville bara fråga ifall det är någon som ens läser min blogg ? blogga är inte min sak och mitt liv är ej så speciell direkt. Men om det är någon som ens läser min blogg så får ni gilla detta inlägg för det känns som att ingen läser. Så aa, g...

Av zanii chan - 18 juli 2014 07:27

Igår åkte jag som sagt från vanessa jätte tidigt för hon jobbade, jag kom hem sjukt trött. Men min syster behövde gå till doktorn för hon har OCKSÅ fått en inflammation, Välkommen till min sjuka familj hahahha nejmen. Hon frågade ifall jag ville föl...

Av zanii chan - 17 juli 2014 07:26

hejhej, klockan är snart halv åtta på morgonen och jag sitter i bussen påväg hem från vanessa som jag sov över hos. Jag har saknat henne otroligt mycket, vi var grannar innan men sedan flyttade jag ifrån henne :c Det är roligare så ändå, varje gång ...

<3

Av zanii chan - 16 juli 2014 12:20

Har inte skrivit mycket pga massa saker som jag alltså ska skriva nu hahhah. För 3 dagar sedan var jag hemma hos jenii en snabbis och flummade, för 2 dagar sedan vaknade jag klockan 7 på morgonen för att åka till sjukhuset för att mitt öra gjorde s...

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards