zaniichan

Alla inlägg under juni 2014

Av zanii chan - 30 juni 2014 12:58

Jag gjorde min första egna tårta till min syster hehe. Det gick toppen.
ska jag göra en tårta som måste det vara söt okejjj... så jag la på några hellokitty godisar NOMNOM.
Här är bilder på hur jag gjorde den...

Av zanii chan - 30 juni 2014 11:39

Vet inte riktigt om det morgon länge haha men jag somnade ganska sent så jag vaknade ganska sent också hehhehe..
Idag fyller min stora syster 20 år. Jag och min andra syster gav henne ett varsin presentkort till H&M och hon blev jätte glad, hon trodde att vi glömde haha.
Jag äter frukost nu och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
Vi åker ju snart så jag tänkte ha tråkigt till det haha.

Av zanii chan - 30 juni 2014 00:53

hello, nu har jag suttit i flera timmar och fixat min blogg som ännu inte klar. 

Nya låtar är inne som ni kan lyssna på samtidigt ni läser bloggen hihu <3

OCH om ni är inne i datan så ser ni att bakgrunden är ändrat och färgen på texten, aa lite allt möjligt. Även ni som läser genom datan så har jag gjort att eran mus är ett litet hjärta hihihihih. 

Hoppas ni gillar den nya designen som ännu inte är klar. Puss och hejdå <33

Av zanii chan - 29 juni 2014 17:37

Idag åkte jag in i stan och träffade min fina mentor med henne utländska syster som inte kunde svenska. Så vi pratade engelska hela tiden men jag kan prata och förstå engelska som svenska så det gick flytande och vi förstod varandra. <33
Jo, vi tre gick till en plats länge bort från stan som hette "pick and paint" där väljer man en omålad kopp eller skol osv och målar och dekorerar den hur än man än vill.
((nu hoppas vi att yohio inte läser min blogg haha))
Jag vill se ge yohio en sak till hans födelsedag så jag målade och dekorerade till han då. Den blev ganska bra med lite småfel. Jag misslyckades nästan hela tiden men små detaljer så jag var tvungen att göra om typ hela varje gång. Så den lilla koppen tog 2 timmar för mig haha. Men det är värt så länge yohio gillar den <33
När jag kom hem så såg jag att mamma packade kläder till Turkiet som jag ska åka till på onsdag som sagt. Mamma kan man säga inte är så bra att packa haha men aja. Jag tog nästan ut allt och la in saker jag och själv och tog med smycken och andra saker som kan vara bra att ha.
moshi moshi <3

koppen ser ganska ljus ut och när den är i ugnen så kommer det bli mörkare och färgerna bakom hjärtat kommer synas mycket mycket tydligare.

Av zanii chan - 28 juni 2014 13:37

Igår träffade jag misaki aka Julia.
vi träffades utanför saigon och köpte bubble te, så gott!!.
Det finns ett museum där i närheten av sta som vi går till hela tiden vi träffas.
Det är typ ett måste haha, i det museumet så finns det en grön staty som vi såg första gången vi var i det museumet. När man går förbi den statyn så viskar den,
"PSST" så säger den något och första gången vi hörde det så skrek vi och blev sjukt rädda haha. sens den dagen går vi alltid till den gubben och tar bilder haha. Men vi gick runt också. Det museet är inte så värst populärt så vi var nästan ensamma
där som vanligt. Det är ganska mysigt.
Vi var där i ca 2 timmar sen åkte vi hem.
När jag kom hem så frågade jag gosiga cowiie ifall hon ville skypa och det ville hon. Så vi ringde varandra och spelade ett online spel lite grann innan hon var tvungen att gå och laga tacos haha.
Sedan hade jag tråkigt och gjorde absolut ingenting ett tag, men sen så kom jag på att jag kan titta på min anime serie som heter
"faitytail"
Den är så himla bra asså!
Bara igår kväll så grät jag, skrattade jag och allt möjligt. Kan verkligen rekommendera den asså!
Jag tittade typ 20 avsnitt, eller mer haha.
Jag började titta runt 9 på kvällen, sedan när jag slutade titta och skulle sova så var klockan 3 på natten. Jag fattade typ ingenting haha. Jag gick ur mitt rum och såg att alla sov. Visste inte att klockan blev så mycket tillslut hahaha.

Början på denna dagen är väll som vanligt, jag går upp, städat rummet och tittar lite på tv i vardagsrummet och nu tänkte jag äta lite frukost.
Lite senare idag så ska jag och familjen på restaurang. NOMNOM

Denna onsdag som kommer så ska jag och mina två stora systrar och en av deras kompis till TURKIEET. Det kommer bli så skönt att åka utomlands till solen och värmen utan föräldrar haha, då kommer jag såklart försöka ta så många bra bilder som möjligt och blogga och skriva om dagarna hela veckan.
puss och hej <3

bilden över är alltså den gröna mannen som vi tillslut döpte till misaki största idol "tao"

Bilden över är "natsu" och en av mina absoluta snyggaste och favorit av alla anime killar jag vet <33333333

Av zanii chan - 27 juni 2014 14:17

Ville bara säga förlåt igen för att jag ej har varit inne i bloggen osv.
Denna gången så var det inte en paus utan jag kunde inte komma in i denna appen genom telefonen och jag har ingen egen data så blev inga inlägg, men nu så installera jag om telefonen och laddade ner appen igen och nu kan jag äntligen göra inlägg igen, WOHO<33
nejmen, det har inte hänt så jätte mycket utan jag såg yohio för fyra dagar sen och jag ska göra ett annat inlägg om det.
Det har varit skolavslutning för ungefär en månad sedan och det behöver jag en skriva så mycket om pga det var jätte tråkigt haha men aa. Nu är det sommarlov och det är ju ganska bra och mysig hehe..
Sommaren började inte så bra med all regn och dåligt väder men jag ska inte klaga, fin sommar ddagar har det ju funnits c:
Idag började denna morgonen med spöregn och hög åska. Är sjukt rädd för åska osv men måste ändå ut $: inget måste men jag bestämde mig att träffa söta misaki som jag inte har träffat på länge så idag ska inte åskan störa!
Vi tänkte ha en liten fika ute vid vattnet men det är ju ofc inget fint väder sååååå vi får sitta inne i ett café istället.
Det är lika mysigt ändå.
ha en bra somnar :*

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards