zaniichan

Alla inlägg under mars 2014

Av zanii chan - 31 mars 2014 19:01

Har inte bloggat för har tagit paus. Men nu såå...
I fredags så träffade jag bästa azzi i stan och vi gick till liseberga hallen och du har vi äntligen bestämt var vi ska campa 1 maj. Vi skulle pröva hur det var att sitta där och campa i 18 timmar hahaha. Så vi satt en liten stund. Det var ganska mysigt faktiskt. Efter det så åkte vi hen till henne. Vi kollade på en skräckfilm, den var ganska bra ^^
Hennes katt var så himla goosiiig!!
Jag sov över hos henne.
Dagen efter åkte jag hem tidigt för att min familj skulle äta middag ute. Så jag åkte hem så gick jag, min mamma och min stor syster på en restaurang. Jag beställde kyckling hehexD
dagen efter så åkte vi oxå på restaurang men denna åkte hela familjen och en annan familj vi känt jätte länge. Vi åt då för att min syster skulle åka idag till Östersund för hon är där i högskola och hälsade på här i gbg.
Jo vad ska man skriva om idag..? Hmn
idag fick jag en ny tröja <3
Det är allt hiihuu~<3

Söndag <3

Fredag (camping plats)

Lördag <3

Min fina syster som åkte idag :(<3

Av zanii chan - 28 mars 2014 09:37

okej hejsan, just mu sitter jag hemma och har ooont. dumma kvinnorna problem :(

men aja, hehe. När jag har mens så skriker jag och dör, kan knappast stå upp och har svårt att andas. 

Igår bloggade jag inte jag vet men jag är så svag just nu ska kan inte hehu, men nu bloggar jag.

Igår gick jag till skolan för jag skulle ''försöka'' att klara mig för min kompis fyllde år. så jag gick. hade jätte jätte jätte jätte ont. Vi letade efter tablett över hela skolan och skolsystern var inte dääääär, sen hade ingen lärare i typ hela skolan någon dum tablett så jag klarade mig inte mer hur ont det gjorde :c så jag ringde mamma och hon sa att jag kunde åka hem. Jag tyckte synd om min kompis men hon bad mig att åka hem för jag hade så ont, vill krama henne nu...

Så jag åkt hem och åt lite snabbt, tog en tablett och försökte sova, men kunde inte WÄÄ.. men sen somnade jag efter ett tag och vaknade inte upp sens kvällen typ hahhahah. 

idag, NU är det mycket värre, jag vaknade 7 och skulle försöka klä på mig osv men så fort jag försöke skynda mig lite så fick jag så himla ont i huvudet och blev jätte yr. Jag satte mig ner på golvet och började böla hehhehehhe. 

Så pappa sa att jag skulle stanna hemma idag med. så mamma ringde skolan och sa att jag var sjuk. 

Nu sitter jag på datan och skriver detta men jag ska egentligen vila lite efter tabletten jag tog förut.


En sak till bara heheheheheehhehe.. 8)

Mina underbara vänner Azzi och Neelia ska på YOHIO konserten tillsammans 1 maj i gbg, så vi pratade i chattgrupp i kik igår hur mycket vi saknar han och hur kul det kommer bliii. det är snart, lite mer än en månad men iallafall. 

Vi ska sova hos mig dagen innan för att jag bor närmast. Vi ska campa jätte jätte JÄTTE JÄÄÄTTEEE tidigt. vi ska köpa goda saker och mycket från MCdonald. Vi ska lyssna på musik och sitta där i 15 timmar. SÅ JÄÄVLA KUUL. Sen kommer det fler människor och då blir det som en breakerträff men många människor sen YOHIO konsert. Asså den dagen kommer bli 100% magiiiiiiiisk.. <33

ÅH hihihihihihihihihihihihihihihihhihihiihii. 

Så ska jag gå med Azzi och Neelia, de två bästa och snälla och underbaraste människorna  i hela världen. Men vi ska träffa massa underbara  vänner som oxå ska campa, ni som ska vara där..ni ska få en underbar lektion av bästa Azzi som kommer visa er gulliga steg från en dans som lär sig :*


saknar de små pruttarna  <3


okej jag måste vila nu hejdååååå <33


Av zanii chan - 26 mars 2014 16:34

Har inte kukollargga för att jag inte har internet utomhus:(
men nu sitter jag hemma och njuter av internet hahha nej men. Jag är nog den mest hungriga personen i världens just nu haha men jag ska vänta i 2 timmar för att jag ska äta med mamis.....

Idag kom jag till skolan perfekt tid. Hade massa tråkiga lektioner. Utan so det var ganska intressant, vi kollade på en film som
handlade om eugypten och mumien osv. JÄTTECOOOLT!!

Nu ska jag kolla på tv hehu.

YO~

Av zanii chan - 26 mars 2014 06:18

Skrev ingenting igår på grund av pms och jag var sjuk.
Okej, jag gjorde inte så mycket utan att ligga och mysa med min gosiga katt.
sen har gjort desamma och igen. Men sen så kom mamma med powerking och jag blev överlycklig hihi ~
juste, i förregår så kom min storasyster hem från Östersund som en överraskning. Hon går där i högskola och ska stanna här i en vecka:)
efter mim lycka med powerking så hade jag tråkigt och sminkade mig, nej det var innan mamma kom hem hahaha. ja jag hade tråkigt så jag sminkade mig lite.

Nu sitter jag i köket och suger på em otroligt stak halstablett att jag faktiskt får........

................... snor


Hehehhe, det är onsdag idag och hag tror inte att något intressant ska hända wää.
Men nu ska förrätta suga på tabletten och snora

Hejdåå <<3

Ja jag måste färga om mitt hår 8)

Av zanii chan - 24 mars 2014 22:17

Okej det blir en snabb inlägg, är ganska trött...
Är trött och 100% deppig och har pms.. ni vet tror jag..
hejhej Ahh orkar inte.. Ah hatar detta..
blääääää.


Idag kollade jag och min mentor kollade på film med mentor företaget typ så massa vardär. Det var kul iallafall.
Nu ska jag fortsätta lids för jag har inget att skriva.





Sur..

Hejdå

Av zanii chan - 23 mars 2014 22:02

Idag var jag med min mentor och kollade på
hockey match, det var hur kul som helst!! Man fick sånna papper sak som man slog på händerna så lät det jätte mycket så slog alla så samtidigt i hela arenan, det var så kuuul.
det var VÄLDIGT våldsamt asså, de typ kastade varanda på staketet och började slåss osv
jag har aldrig varit på en hockey match innan, har aldrig "gillt" hockey men jag gick med min mentor så det var ganska coolt faktiskt. Vi träffade på min gamla skol kompis som oxå var där med sin mentor och vi hade platser bredvid varandra så aa vi var tsm hela kvällen.
Juste, innan matchen så såg jag och min mentor FLER YOHIO affischer.. så aaa, såklart så tjuvade jag de oxå hehhe <3


Imom är det måndag:(((
Godnatt <3

Av zanii chan - 22 mars 2014 19:49

Idag var jag på kalas hihi, hos en klasskompis!
Det var tacos, cola, godis, tårta osv.
Och väldigt hög musik, vi dansade och körde massa lekar inomhus och utomhus.
Nu sitter jag hemma och kollar på shrek.

Jsg är trött hejdå C8

Av zanii chan - 21 mars 2014 08:15

Just nu sitter jag och kollar på när min klass hat idrott:( vill verkligen vara med asså. Dumma foooot!
Igår bloggade jag inte mycket men vi kollade på en film i skolan, det handlade om
en man som kraschade med ett plan och hamnade på en ö. Sen aa. Han hittade en boll och ritade ett ansikte med sitt blod och döpte den till Wilson, sen blev de bästa vänner och gjorde allt tillsammans. Ham blev ju lite knäpp, han var ensam på en ö i 4 hela år ?.?
Så han pratade med en boll haha. Sen fick han nog och byggde en liten båt av massor av skogs saker och sedan hittade ett fartyg honom sen blev allt som vanligt förutom att hans boll försvann:( han grät jätte mycket och alla skrattade men jag fick tårar:'( det var jätte synd..

Okej nu ska jag fortsätta sitta här och ha tråkigt. Hehe

Nej jag har inte smink:((

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards