zaniichan

Alla inlägg under april 2014

Av zanii chan - 7 april 2014 10:36

Jag har suttit hemma i flera dagar och varit sjuk:( det är så himla jobbigt:(
jag stannade hemma från skolan och vilar, der känns men fortfarande inte för jag har en sådan huvudverk D:
Hahhahhahha men nu ska jah soova woho

Av zanii chan - 6 april 2014 10:13

Hejsvejs. Jag vet inte om det är någon som läser min blogg eller inte.. hoppas intr jag skriver i onödan hahaha nejmen. Nu är stackars jag sjul Igeeeeen. Denna gången är det dubbelt så värre. Jag är täppt i näsan och det rinner så himla mycket haha, jag är yyyr son bara den och har och i huvudet ich såklaart det värsta stället......




HALSEEN.
DUN DUN DUN

det bara kliiiaar och det är sjukt jobbigt:(

Aja hejdå?

Av zanii chan - 2 april 2014 12:14

Okej.. så här ser det ut när jag färgar mitt hår <3

Så här var det föörst (igga att jag har schreenshotat <33

Sen blekte jag med världens bästa blekning

Nu är det klart för att tvättas bort

Nu är det lite blött..
jag skulle stanna såhär men det fanns kvar hårfärg så jag tyckte synd om mamma som köpte så jag färgade.

Så blev det såhär och jag försörde exakt allt:(( mörk llila

... så jag blekte igen

:)

Usch ful...
sen färgade jag ljurosa

Så såg det ut lite blött

Och så är det nu. Blev ganska nöjd <33

Hejdå ska ha gympa <3

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards