zaniichan

Alla inlägg under maj 2014

Av zanii chan - 31 maj 2014 10:40

Igår så mötte jag på neelia och vi fikade. Vi skapade en novell som heter our first kiss. Redan många läsare och vi är jätte stolta över den <3
Vi skapade alltså en egen instagram konto till novellen som heter @novellyohiozn
det är jätte kul att skriva den hehe.
Juste ja.. jag har fått mina nya linser som sagt och hade de rosa igår och de blåa nu. Mitt hår har också ändrat färg haha.
Jag och neelia sov över och nu väntar vi på bussen för vi ska till harajuku träffen. Tror inte många kommer direkt men det blir ändå ganska kul. Det regnar pytte lite som är dåligt men ah... dumma regn !
Skriher om dagen senare..
Hajdå <3

Bilden överst är alltså de rosa linserna.
Mitt hår btw ;)


,

Dålig bild men blåa Linser



.

Dagens kläder <3

Av zanii chan - 29 maj 2014 20:20

Så idag åkte jag, min mamma och min syster till stan och vi tänkte fika och shoppa lite. Sååååå!!
Vi gick in i shock för min skull så hittade det jag ville ha. Men ändå hittade min "swag" syster en massa grejer och samma med min mamma. Hahah blev ganska shockad men det var väldigt kul att se att de faktiskt gillar detta haha
Från shock köpte jag ett par space byxor med skellet ben. Jätte fina ! Jag köpte också blått hårfärg och jag färgat just nu hehe.
I en annan affär så köpte jag en klänning somjjag ska ha på skol avslutningen.
Ni kan se hela videon på alla saker jag köpte på videofyme där jag heter: catloverdesu
Innan vi shoppade så fikade vi vid yoghurt bar och efter vi shoppade haha så åt vi Kina buffé. När vi åkte hem så fick jag ett brev hem och det var MINA NYA LINSER WOHO!! <33
ett par ljus blåa linser och ett par rosa!
Och med de fick jag med två linsburkar och de är så söta. Idag är en riktig bra dag asså!
imorgon så ska jag göra ett inlägg om mitt hår för har just varit och duschat av hårfärgen och det blev väll ganska bra :)
bye~<3

Av zanii chan - 28 maj 2014 16:42

Hejhej, jag simmade idag i skolan. Det gick jätte jätte bra och jag simmade jätte snabbt.
Vi typ räddade varandra. Kastade samma livrädds grejer till sin kompis som låtsades vara typ död haha. Sen skulle man hoppa i sedan och dra med kompisen i den saken och simma baklänges.
När jag klarade sa min lärare sa han att jag var jätte snabb i vattnet och bra på detta. Blev jätte glad hehhe. När alla gjorde det så kunde jag simma och lika lite vattnet så det gjorde vi hehe. Jag älskar att simma och dyka osv. Så jag och min kompis var i vattnet jätte länge att vi kom försent till lektionen haha.

Hajdå <3

Av zanii chan - 28 maj 2014 07:55

Klockan är kvart i åtta och jag gillar redan inte denna dagen..
Jag missade min tidiga buss som egentligen ska vara framme vid min skola redan och jag skulle komma i tid. Men nej. Jag sitter i den sena bussen just nu och den är framme typ 5 över 8 eller så. Hatar att komma försent !
Idag är det tredje dagen jag inte har smink på mig. Det känns ju lite sådär skönt men trivs bättre med smink!
Idag ska jag även göra simprov i skolan. Jag har alltid varit en bra simmare haha så det kommer nog gå bra. Jag simmar nästan
varje år i jätte djupt vatten i Kroatien. Men det äckliga med det är att man det är så himla vackert vatten i Kroatien! Med det menar jag med att när man är på jätte djupt vatten i Kroatien så kan man ändå se ner. Jag som hatar havs botten haha. Ibland är det vackert men aa.
En gång så åkte vi båt jätte långt bort sen dök vi med såna maskar och såg en båt som hade sjönk. Coolaste jag hade sett i mitt liv asså ! Det var liksom vatten överallt sen när man kollar ner så ser man typ 10000 meter ner är det båt.

Hejdå ska döda flugan som är elak här

Av zanii chan - 27 maj 2014 18:03

Sitter inne i liten rör där jag nästan dör med min granne. Hejdå

Av zanii chan - 27 maj 2014 07:40

Tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag kan börja med att säga jag fick tillbaka ett svenska prov vi gjorde för inte så länge sedan och jag fick ett A. Jag är jätte stolt !
Jag vet inte vad jag förtjänar med te räcker nog haha. Igår åkte jag in till stan och träffade på fluffiga azzi och jag bjöd henne på ramune, pocky och glass. Hon ville betala tillbaka men det fick hon inte hehhe..
vi satte oss vid vattnet (fikes plats typ)
Vi pratade där ganska länge om massa olika grejer bl.a, hon har bytt skola och att allt gick bra. Jag är glad för hennes skull c:
sedan pratade vi om 18 juli och försökte hitta tåg till Trollhättan men det gick inte bra haha. Alltså YOHIO ska uppträda där så aa.
När vi typ fikade klart haha så åkte vi till kawaii shop. Hon köpte en stor hand väska som var jätte söt hihi, jag köpte bara knä strumpor. De var svarta med baby rosa streck på. Jättte fina.
Efter det åkte vi till brunssparken igen och gick in i shock och där köpte jag en JÄTTE fin tjol, typ dog när jag såg den !
Den är också rosa och så j*va fluffig asså. Asså dör !

På lördag är det harajuku träff och hoppas att många kommer.!!

Puss och cao <3

Blev jätte ful på den bilden men ah

Av zanii chan - 25 maj 2014 22:02

Hejhej, idag så var jag på grillning hos de som vi träffade förut och det var jätte kul hehu. Det var varmt idag igen men kanske lite blåsigt, ganska perfekt ändå c:
Vi alla blev så mätta direkt för det var så mättande!
Denna dagen var jätte kul hehu !.

18 juli så ska jag se den mest underbaraste personen i världen !!!!!! YÅÅHIIJJOO
weeiiii!! <3
det är sommarlov då så jag, neelia, azzi, Elisia och flera såklart ska campa och vara längst fram! Har saknat alla mina vänner så det knappt är sant ! Åh :c <3
godnatt nu mina söta läsare. Och tack för 500 läsare, älskar er alla <3333

Av zanii chan - 25 maj 2014 12:40

Igår fick vi gäster som vi känt typ hela livet!
Vi var bara tjejer. Min stora syster, min mamma, melissa och Ina. De är också syskon.
Vi skulle leta efter en bra skräckfilm, vi letade i över 2 timmar och hittade ingen :c så tillslut så satte vi på FROST! alla sjöng med och jag grät vid slutet som alltid haha bästa filmen ever!!

Just nu sitter jag i bilden påväg till ett café där vi ska träffa på de igen c:

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards