zaniichan

Direktlänk till inlägg 4 juli 2014

moshi mosh<3

Av zanii chan - 4 juli 2014 23:48

Allt jag sa om hotellet hade jag helt fel om!
Jag vet inte riktigt varför jag tänkte så igår, säkert bara för att duschen var sönder och jag var på dåligt humör och jätte trött.
Det är så härligt här. Vi solade typ hela tiden, det ända jag gillar är att bada men jag
är i Turkiet med tre vuxna som bara vill sola och vara fina haha, men det gör ingenting (:
Idag så hade animation team (de som håller folket glada och pigga) hade en sådan vatten boll tävling. Det var som handboll fast i vatten. Vi alla fyra var med och spelade, vi var de ända tjejerna haha. Det var bara våldsamma gubbar som spelade..
Det var sååååå kul och de spelar varje dag så jag längtar redan till imorgon för att spela haha. Jag gjorde 5 mål och vårat lag vann WOHO hahahah.
maten var mättande och god idag.
Vi blev även bra vänner med de från animation team och alla är sjukt snälla och dö roliga!
De håller också en dart spel vid poolen som jag är ganska bra på eftersom vi har en sådan tavla hemma i sverige som jag brukar spela på. Men jag åkte ut lätt för att man väljer ett nummer tex 12 sen om någon träffar nummer 12 5 gånger så åker du ut så det hände mig Hahha. Det är liksom bara roliga saker.
På kvällen är det som vanlig, vi fixar oss och sedan går vi runt hotellet och havet. Jag har
massa bilder från idag som jag ska visa.
Klockan 10 på kvällen så börjar show som är varje kväll. Idag var det roligt, inte bara roligt utan jag gab skrattar, det är såååå kul hahaha.
Det var också någon av de från teamet som var grym på att dansa och dansade till Michael Jackson och jag blev så himla imponerad asså. Jag ska lägga upp videon när han dansar på videofyme,
(: catloverdesu )

((btw))
Jag har varit i solen i en och en halv dag och min solbränna dödar och hela min kropp gör ont.....................!!!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zanii chan - 9 augusti 2014 14:52

Hej svej, idag träffade jag azzi och vi skulle åka till kungstorget för att leta upp där yohio ska sjunga 15 augusti. När vi skulle till spårvagnen var det två tjejer som delade ut loka crush gratis och vi tog en varsin. Vi satte oss i spårvagne...

Av zanii chan - 24 juli 2014 22:34

Jag ville bara fråga ifall det är någon som ens läser min blogg ? blogga är inte min sak och mitt liv är ej så speciell direkt. Men om det är någon som ens läser min blogg så får ni gilla detta inlägg för det känns som att ingen läser. Så aa, g...

Av zanii chan - 20 juli 2014 18:05

för två dagar sedan så var vanessa komma hos mig och vi sov över tredje dagen i rad. Vi skulle ha skräck maraton men det blev bara en skräck film och en tonårsfilm och sedan var vi inne i chattroulette och träffade en massa roliga människor hahahha....

Av zanii chan - 18 juli 2014 07:27

Igår åkte jag som sagt från vanessa jätte tidigt för hon jobbade, jag kom hem sjukt trött. Men min syster behövde gå till doktorn för hon har OCKSÅ fått en inflammation, Välkommen till min sjuka familj hahahha nejmen. Hon frågade ifall jag ville föl...

Av zanii chan - 17 juli 2014 07:26

hejhej, klockan är snart halv åtta på morgonen och jag sitter i bussen påväg hem från vanessa som jag sov över hos. Jag har saknat henne otroligt mycket, vi var grannar innan men sedan flyttade jag ifrån henne :c Det är roligare så ändå, varje gång ...

Presentation


moshi qties
jag heter zanii och äldkar allt som är sött huhu.
I min blogg kommer du kunna läsa om vad jag gör på fritiden och vad jag älskar.
arigato na

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

zanii hehe ~

Angel Wing Heart

Ovido - Quiz & Flashcards